Krása

Módní POP-UP store aktuálně v obchodním centru na Chodově

Sbírání kytiček

Sledujete současnou módu a doplňky, baví vás originální řešení? Pak si nenechte ujít jednu specialitku – Pop-Up store, který je otevřený až do 14. července v pražském obchodním Centru Chodov.


Systém prodeje „pop-up“ je jednoduchý: soustředit na jedno místo v omezeném čase větší množství značek a tak nakupujícím vlastně zjednodušit cestu; nemusíte obíhat desítky obchodů, stačí jen jeden. Nevýhodou pak je doba trvání, přece jen pop-up znamená, že se někde objeví a zanedlouho zase zmizí. Pokud se tedy chcete vydat do Centra Chodov, které v rámci obchodních center je vůbec první, jenž přišlo s touto myšlenkou prodeje, udělejte to co nejdříve.

Co si můžete pořídit aneb Proč vyrazit na nákupy?

V aktuálně otevřeném „dočasném obchodě plném současné módy“ jsou k vidění a prodeji modely českých a slovenských návrhářů:

* Blueberries – 3D šperky (Šperkařka Markéta Richterová a designér Zbyněk Krulich) – tato značka vloni získala ocenění Czech Grand Design za nejlepší šperk roku.

* Fiorina Fury – pánská móda (Módní návrhářka Zdeňka Imreczeová a multimediální umělec Petr Foltera)

* jsem – dámská móda (Módní designérka Lenka Štěpánková se mimo jiné prezentovala v rámci Prague Fashion Night, Designbloku, Dreft Fashion Weeku…)

* Katarze – volnočasové oblečení (Designérky Lucie Mokrá a Lucie Masnerová, jejich tvorba byla k vidění například na Designbloku, Design festivalu Berlin nebo v rámci designSUPERMARKETu.)

* Markéta Richterová – šperky (Autorka mimo jiné pracuje s corianem, perspexem nebo karbonem – tedy pro šperk neobvyklými materiály).

* Miro Sabo – dámská móda (Návrhář, který kromě další práce vytvořil kostýmy pro operní díla v Praze a Brně, roku 2012 dostal cenu za nejlepší zahraniční kolekci na Designbloku…)

* Soap – designová mýdla (Šperkařka Helena Heinz se podobně jako ostatní prezentovala v rámci několika ročníků Designbloku či designSUPERMARKETu.)

* Tjuuli/Pavlína Nedělová – kabelky (Designérka založila tuto značku v roce 2008 a orientuje se na tvorbu dámských kožených kabelek a doplňků).

* Zuzana Serbák – obuv (Autorka navrhuje pro italskou značku Roberto Del Carlo, příležitostně spolupracuje se slovenskou firmou Novesta.)

Nepřehlédněte: od kolika do kolika?

Pop-Up store má otevřeno tak, že si tu můžete udělat radost v téměř kteroukoliv denní dobu, přesněji od devíti do devíti (9.00 až 21.00 hodin).

Připravila: Marcela
Foto: archiv Unibail-Rodamco
26. 6. 2013
 

Přidat na Seznam.cz

Přidejte si MeziŽenami.cz na hlavní stránku Seznam.cz.

Diskuze: příspěvků