Inspirativní příběh: Marie Mandelíková MM Beauty and Colours

Máte rády příběhy obyčejných žen, které chtějí obstát ve svých životních rolích a přesto, nebo možná právě proto, že si vybraly cestu plnou překážek, jsou plné nadějí, energie a optimismu. Možná, že i vy zvažujete nějakou změnu, ale zatím si netroufáte ji uskutečnit. Třeba vás inspiruje příběh Marie Mandelíkové.

Inspirativní příběh: Marie Mandelíková MM Beauty and Colours Foto: Marie Mandelíková
Dalších 5 fotografií v galerii

Marie Mandelíková, která nedávno uvedla na český trh novou dekorativní kosmetiku MM beauty & colours, věří, že když něco opravdu chcete, je jen otázkou času, kdy toho dosáhnete. 


Životní motto: všechno je možné 

Sluneční znamení: ryby 

Oblíbená barva: červená 


V dnešní době přeplněné bezpočtem nabídek věhlasných firem se může zdát skoro až bláznivé, zakládat další značku dekorativní kosmetiky. Přes všechny racionální argumenty proti, zvítězila touha, splnit si svůj sen a založit vlastní značku dekorativní kosmetiky. Co vás přimělo zajímat se právě o kosmetický obor? 

Odmalička mě přitahoval svět kosmetiky a vše, co se točilo kolem zkrášlování. Od útlého věku jsem měla svou kosmetickou taštičku, kde jsem schraňovala své poklady, zbytky líčidel, které ženy z naší velké rodiny odložily jako nepotřebné. Všechny ty barvy a vůně mě fascinovaly. Hlavní zásluhu na tom má moje krásná maminka, která byla vždy dokonale upravená a pro mě byla a dodnes je velkým vzorem. 


Další inspirací pro mě byla moje babička, která uměla využívat nejen bylinky, ale také ovoce a zeleninu pro přípravu domácích zkrášlovadel. S postupem věku jsem od domácích receptur postupovala k průmyslově zpracované kosmetice a moje volba budoucího povolání byla jasná. 

Marie Mandelíková na akci Foto: Marie Mandelíková

Marie Mandelíková na akci Foto: Marie Mandelíková


Kdy jste se rozhodla vytvořit svou vlastní značku? 

Pracovala jsem 10 let jako kosmetička, vizážistka a barvová typoložka, následně 12 let pro jednu velkou kosmetickou společnost jako firemní kosmetička a tamtéž pak jako kosmetická a obchodní trenérka. Posledních 7 let jsem působila na pozici brand manager a zaváděla na trh jednu skvělou francouzskou kosmetiku určenou pro salony. Po téměř třicetileté praxi v kosmetickém oboru a mnoha úvahách, se začal rýsovat plán. Vždycky mě nejvíc ze všeho bavilo líčení, takže logicky vyhrála dekorativní kosmetika. 

Dekorativní kosmetika MM Beauty and Colours Foto: Josef Soušek

Dekorativní kosmetika MM Beauty and Colours Foto: Josef Soušek


Jak šel čas, zkoušela jsem díky své profesi různé značky a postupně zjišťovala, že některé produkty, které jsme si s mými klientkami oblíbily, byly z nabídky vyřazeny a my jsme musely hledat další vhodné alternativy. Tak proč nemít svou vlastní značku a rozhodovat sama o sortimentu? Sama se pustit do takového úkolu, bych si rozhodně netroufla. Uvítala jsem proto nabídku své bývalé kolegyně a dlouholeté kamarádky Katky Souškové, která má bohaté PR zkušenosti, že se toho zhostíme společně. Ve dvou se to lépe táhne, vzájemně se doplňujeme a myslím, že i rychleji posunujeme k našemu společnému cíli. 

Dekorativní kosmetika MM beauty and colours Foto: Marie Mandelíková

Dekorativní kosmetika MM beauty and colours Foto: Marie Mandelíková


Proč právě skladebný systém? 

Všimla jsem si už dávno, že při kombinaci barev, seskládaných v paletkách s líčidly téměř vždy zůstávaly některé z barev nevyužité a zbytečně byly i s obalem vyhozeny. Další impulz přišel po půlročním studiu osobní barevné analýzy. Tehdy jsem si uvědomila, jak rozdílné mohou být palety barev pro jednotlivé typy žen, a že zjednodušené rozdělení na 4 barevné typy, které je nám často předkládáno, prostě nestačí. Ideální je seskládat barvy přímo na míru každé klientce, aby byla zdůrazněna její jedinečnost. 


Skladebný systém, kdy je možné vybírat jednotlivé odstíny jako bonbony z bonboniéry se jevil jako ideální řešení. Navíc vědomí, kolik je denně vyprodukováno odpadu, jakou zátěž představuje každodenní doprava napříč kontinenty a jaký je dopad toho všeho na naše životní prostředí, nás dovedlo k myšlence oslovit výrobce u nás. 

Stíny a multilíčidla MM Beauty and Colours Foto: Josef Soušek

Stíny a multilíčidla MM Beauty and Colours Foto: Josef Soušek


Co znamená název MM beauty & colours? 

Výběr názvu byl poměrně zdlouhavý a nebylo to vůbec snadné. Krása a barvy jdou ruku v ruce, proto nakonec beauty&colours. Za písmeny MM, které jsou zároveň mými iniciálami, se ale ve skutečnosti skrývá magický motýl, který je také součástí loga. Motýla jsme samozřejmě nevybraly jen tak náhodou. Motýl je totiž mocným symbolem pro všechny, kdo zvažují nebo procházejí zásadní změnou


Motýl je jedním z nejvíc inspirujících symbolů zvířecího světa. Přesně zná správný čas pro opuštění pohodlí svého bezpečného zámotku a vyletí v celé své pestrobarevné kráse svobodně do světa. A přeměna z housenky v motýla je obdobně magická, jako když žena objeví kým je nebo kým chce být, pracuje na sobě a posílí své charisma. 


Jak se vám dílo daří a jaká je vaše vize do budoucna? 

Záměr byl jasný, vytvořit českou značku pro české ženy, která bude přinášet maximum užitku s minimem zátěže pro životní prostředí, které chceme, jako zodpovědné matky, uchovat pro příští generace. Společně jsme se už pustily do díla a první výrobky jsou v prodeji. Receptury dolaďujeme v souladu s moderními poznatky kosmetologie, takže naše líčidla přinášejí nejen zdůraznění individuálních předností a celkové krásy, ale také pečují o pokožku, díky obsahu vitaminů, rostlinných olejů a dalších pěstících složek.


Zatím je naše pomyslné dítko pouhým holátkem, které se nejistě rozkoukává a možná je i trošku neohrabané. Víme ale jistě, že bude den ze dne sílit, až se nakonec rozběhne a bude kolem sebe nadšeně rozdávat radost. Denně přicházejí nové podněty a nápady, které pečlivě probíráme a zvažujeme, a je proto těžké říci, jak bude dítko nakonec vypadat a kam až se vydá. Naší jasnou vizí je eco-friendly dekorativní kosmetika, kterou si ženy zamilují pro její celkový koncept. Věříme, že se naše paletka stane součástí mnoha kabelek českých žen.


Dekorativní kosmetiku MM Beauty and Colours si můžete prohlédnout na www.kmbeautypoint.cz.


Připravila: Katka Soušková

Foto: Marie Mandelíková

DISKUZE K ČLÁNKU

1

nelíčím se

ODPOVĚDĚT

2

A to já bych asi nenalíčená nevyšla na ulici.

ODPOVĚDĚT

2

Krásné paletky.

ODPOVĚDĚT

3

Pro někoho může být zajímavé. Já se už nelíčím, pouze ve zvláštních situacích, ale těch je teď opravdu málo.

ODPOVĚDĚT
VLOŽIT PŘÍSPĚVEK
VSTOUPIT DO DISKUSE (4 PŘÍSPĚVKŮ)

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Titulka pro: Horoskop na týden od 22. do 28. dubna 2013

Horoskop na týden od 22. do 28. dubna 2013

Zajímá vás, jaký máte horoskop na týden od 22. dubna?

Titulka pro: Jak napsat životopis, který spolehlivě zaujme

Jak napsat životopis, který spolehlivě zaujme

Sháníte práci, už jste odpověděli na desítky inzerátů, a výsledek nikde? Možná děláte chybu už...

Titulka pro: Feng Shui - lepší místo k bydlení

Feng Shui - lepší místo k bydlení

Lidé stále více kladou důraz na kvalitu svého života. Tu určují věci a lidé kolem...

Titulka pro: Tajemství Bobbi Brown

Tajemství Bobbi Brown

V roce 1991 způsobila Bobbi revoluci v oblasti líčení s několika rtěnkami a prostou filozofií,...

Titulka pro: Horoskop na týden od 21. do 27. 1. 2013

Horoskop na týden od 21. do 27. 1. 2013

Zajímá vás váš horoskop na tento týden?

Titulka pro: Horoskop na týden od 10.-17. března 2013

Horoskop na týden od 10.-17. března 2013

Přečtěte si svůj horoskop na tento týden.

NAČÍST DALŠÍ

INZERCE

ŽHAVÉ DRBY

LUPENKA

Doporučil by mi někdo něco na lupenku?

ZAHRADNÍ NÁBYTEK

Hledám zahradní nábytek, který nebude potřebovat moc ...

IMUNITA - VITÁMÍNY APOD.

Ahoj holky, můžete poradit co doma teď berete na imunitu a ...

DRBÁRNA

HORKÉ RADY

Bolest hlavy - migrény

Dobrý den, již pár let beru triptany na prevenci a ...

Domek

Dobrý den. Syn koupil hrubou stavbu a ma tam nějake ...

Bezbolestné trhání zubů

Dobrý den pane doktore, potřeboval bych spravit horní ...

PORADNA

© 2016, MeziŽenami.cz