Nová vánoční kampaň oblíbené značky čokolád a sušenek podněcuje k vyjádření vděku těm, kteří to nečekají.
Kampaň s názvem ´Daruj tomu, kdo to nečeká´ připravila ve spolupráci s Evropskou unií neslyšících a jednu z hlavních rolí obsadil neslyšící herec.
Sympatie a pomoc komunitě sluchově postižených se promítly i do lokálních aktivit. V Čechách poskytla Milka finanční dar České unii neslyšících a připravila krátké edukační video, podle nějž se všichni mohou naučit ve znakovém jazyce popřát ´Krásné Vánoce a šťastný nový rok. To bude sdíleno na sociálních sítích a v médiích.
Podpořte naši myšlenku i vy a darujte letos těm, kteří to nečekají.
Už také umíte popřát krásné Vánoce ve znakové řeči? A koho nečekaně obdarujete?
Nápovědu k soutěžní otázce najdete na našem facebooku.
Tři z vás mohou vyhrát balíček Milka, který obsahuje nejen tradiční dobroty, ale i exklizivní dárkové předměty.
Soutěž probíhá od 13. do 20. prosince 2019.
Foto: Milka
Vyhlášení vítěze soutěže
Na otázkuVe kterém roce a kým byla založena značka Milka?
zvolili správnou odpověď
V roce 1901 Švýcarem Philippem Suchardem
uživatelé
1. místo - vancurka
2. místo -
3. místo - bublina