Ostré sluneční světlo a únava očí z přechodů do šera. Obojí je pevně spjaté s létem. První vyřeší sluneční brýle. To druhé už je věcí kondice samotných očí. Jestliže máte občas rozmazané či zamlžené vidění, nejste schopni zaostřit nebo vás trápí suchost, vaše oči vám dávají najevo, že jsou přetěžované a potřebují pomoc.
Výše zmíněné signály byste rozhodně neměli ignorovat, mohou totiž vést k nepohodlí a bolestem. A to nejen očí. Mohou se objevit problémy s krkem či nepříjemný tlak ve spáncích. Necháte-li to zajít ještě dál, může se vám časem zhoršit zrak.
Pomoc pro namáhané oči
Digitální únava očí neboli syndrom počítačového vidění se projevuje únavou očí, bolestí hlavy, rozmazaným viděním a neschopností rychle zaostřovat. První pomocí mohou být oční kapky, které jsou běžně dostupné v lékárnách. Ty sice fungují rychle a od potíží na chvilku uleví, ale příčinu neřeší. Problém se tak opět brzy vrátí. O zrak je potřeba pečovat dlouhodobě.
Naturevia OptiVizin Blue

Tím hlavním, co můžete pro své oči udělat, je, že jim dodáme správnou výživu. V tom vám pomůže doplněk stravy Naturevia OptiVizin Blue, který obsahuje pořádnou porci luteinu, zeaxantinu, omega3 a zinku s vitaminem A. Právě lutein a zeaxantin vytváří makulární pigment, který působí jako vnitřní ochranné sluneční brýle a minimalizuje pronikání modrého světla. Jenže tělo si tyto látky neumí samo vyrobit.
Další zádrhely pak jsou stoupající věk a vliv vnějšího prostředí. To vše dohromady vede k zeslabování vrstvy makulárního pigmentu, zvýšenému odumírání očních buněk a slábnutí zraku. Chcete-li tento proces zvrátit, musíte svým očím vše potřebné dodat. Sáhnete-li po přípravku Naturevia OptiVizin Blue, tak vám postačí jedna kapsle denně. Látky, které obsahuje, vám pomohou zachovat dobré vidění co možná nejdéle.
Jedna z vás, která do konce dubna 2025 nasbírá nejvíce kytiček, vyhraje Naturevia Optivizin Blue. Pokud nasbírá více čtenářek nejvíce kytiček, jednu vylosujeme. Do slosování zařadíme všechny čtenáře, kteří budou mít správný maximální počet kytiček, který odpovídá počtu příspěvků, u kterých bylo možné kytičku sebrat. Každá kytička se dá prokliknout tři dny od zveřejnění. 29. dubna dva dny a 30. dubna jeden den od zveřejnění. Kytička je viditelná pouze po přihlášení.
Připravila: Katka