Máte rádi akce, které spojuje konkrétní téma? Pokud ano, tak jistě dobře znáte Lidl a jeho tématické nabídky, díky kterým se stal doslova love brandem. Každý týden nové potraviny a spotřební zboží. Každý týden příležitost vyzkoušet něco zajímavého. Už se vám stalo, že jste šli do Lidlu jen pro pár věcí a až v prodejně zjistili, že toho nutně potřebujete mnohem víc?

To je to kouzlo nákupů v Lidlu. Každý týden si můžete pořídit něco, co byste mohli potřebovat. Akce zaměřené na spotřební zboží vždy nabízí vybavení na nadcházející sezónu, ať už jde o potřeby na zahradu nebo na sportování. Nicméně důležitou součástí prodejen Lidl jsou gastronomické tematické týdny. V jejich rámci můžete ochutnat potraviny konkrétních zemí – USA, Francie, Itálie, nebo oblíbené asijské chutě.

Výjimkou je například Retro týden. Ten nabízí produkty české, ale přece jen již trochu známé – alespoň co se obalů týče. Proto se stal Retro týden fenoménem. Miluje ho jak starší generace, kterou vrací ve vzpomínkách, tak i ta mladší, pro které jsou produkty jako šampón DIXI, mýdlo s jelenem, moučník Babetka či Vitacit cukrová vata opravdu „cool“.
Navnadili jste se na nákup retro specialit? Můžete do Lidlu zamířit rovnou. Od 27. ledna právě probíhá oblíbený Retro týden.
Více informací a odpověď na soutěžní otázku najdete na www.lidl.cz v menu záložka naše značky.
Tři z vás mohou vyhrát poukázku v hodnotě 500 kč na nákup v Lidlu.
Soutěž probíhá od 26. ledna do 9. února 2025