Sport

Pohyb každý den: Jak se hýbat v práci

Jak začlenit více pohybu do běžného života? Jednoduše – využijte každou, byť sebemenší příležitost k tomu, se hýbat. Zkuste to třeba i v práci. Poradíme vám, jak na to.

Hýbejte se v práci

Nastavte si budík o půl hodiny dříve a jděte pěšky na vzdálenější zastávku nebo se zastavte v obchodě si koupit zdravou svačinku do práce.

Pokud jedete do práce autem, zaparkujte na nejvzdálenějším konci parkoviště.

Potřebujete se na něčem domluvit se svými kolegy, kteří sedí ve stejné budově? Nevolejte jim. Ani neposílejte emaily, ale hezky za nimi dojděte osobně.

Nejezděte výtahem, ale používejte výhradně schody. Nahoru i dolů.

Choďte na toalety, které jsou na opačném konci chodby.

Vstaňte, když telefonujete. Nasbíráte kroky do každodenní sbírky.

Nejezte u pracovního stolu, ale na oběd si vždy někam zajděte. Nebo si připravte oběd doma a běžte si ho sníst do blízkého parku.

Používejte tiskárnu, která je nejvíc vzdálená od vašeho stolu.

Zkuste s kolegy z práce vyrazit na nějaké společné cvičení, na výlet na kolo. Udělejte výzvu, kdo toho za den nejvíce nachodí  za měsíc. Uvidíte, že to bude příjemné závodění.

Připravila: Eva Čopíková

Zdroj informací: www.anytimefitness.com/ccc/getting-started/18-ways-to-add-more-movement-into-your-day/, www.healthline.com/health/fitness/10-ways-to-move-more
Zdroj fotografií: Pexels

Diskuze: příspěvků