Je známo, že ženy, především v mladém věku, jsou samy sobě největším kritikem. Často je však vlastní tělo „nepřítelem“ i pro teprve desetileté děvče.
To je jedna ze skutečností, které se snaží značka Dove změnit svým Projektem sebedůvěry a pomoci tak nejen mladým dívkám dospívat s pozitivním přístupem ke svému vzhledu. U této příležitosti proto vydává limitovanou kolekci klasických produktů Dove.
Projekt sebedůvěry, který značka Dove vytvořila v roce 2004 ve spolupráci s předními odborníky z oblasti psychologie a zdraví, se snaží pomoci mladým lidem překonávat problémy a strachy spojené s vnímáním jejich vlastního těla. Blížící se rok 2020 je pro tento projekt významným milníkem, jelikož by v jeho průběhu mělo dojít k naplnění ambiciózního cíle – pomoci vybudovat zdravý vztah sama k sobě již čtyřiceti milionům děvčat po celém světě.
Součástí oslav je i limitovaná kolekce oblíbené klasické řady produktů Dove, která přichází v novém a originálním obalu. Limitovaná řada obsahuje pečující sprchový gel, šampón, hydratační tělové mléko a deodorant. Každý den tak budou mít mladé dívky možnost připomínat si důležitost sebedůvěry při péči o své tělo. Produkty v limitovaném obalu oslavující Projekt sebedůvěry budou k dispozici po dobu tří měsíců.
Tipy a triky, jak posílit sebedůvěru, jsou k dispozici na stránkách dove.com/sebeduvera.
Tři z vás mohou vyhrát balíček produktů z limitované kolekce Dove pro dívky.
Soutěž probíhá od 15. do 29. září 2019.
Foto: Dove
Vyhlášení vítěze soutěže
Na otázkuKdy vznikl Projekt sebedůvěry Dove?
zvolili správnou odpověď
2004
uživatelé
1. místo - podkovicka
2. místo - kudrdlinka
3. místo - seminko