Sport

Cvičení TRX: závěsný posilovací systém pro procvičení celého těla

Rádi byste zhubli, zvýšili kondici, a získali tak pevné tělo při cvičení, které vás bude bavit? Stále hledáte něco, co by nebylo fádní a mělo veliký účinek? Pak je TRX vhodné právě pro vás!

S TRX nejenže dosáhnete pěkného vzhledu jakékoli části vašeho těla, ale zároveň oceníte i nesmírně jednoduchou obsluhu a praktičnost při manipulaci či skladování. S TRX můžete cvičit ve fitness centru, koupit si jej domů a upevnit za dveře či strop nebo si jej vzít do batohu na dovolenou a v mžiku tak začít trénovat třeba v parku. Lze jej zavěsit opravdu kamkoli.

Jak to funguje?

TRX je tvořeno 2 nastavitelnými popruhy, které jsou zakončeny madly pro zaklesnutí rukou či nohou. Díky možnosti nastavení různé délky popruhů může na TRX cvičit opravdu každý. Obrovskou výhodou je, že při cvičení využíváte pouze hmotnost vlastního těla, takže při běžném užívání nehrozí riziko nadměrného přetížení některé ze svalových skupin, jako se tomu stává například při posilování s činkami.

Výsledkem správného cvičení na TRX  bude nejen krásná postava, ale také významné zlepšení flexibility, koordinace a rovnováhy.

Na TRX lze provádět nespočet různých cviků. Čím větší úhel při nich vůči kotvě (upevňující místo TRX) zaujmete, tím  budou kladeny větší nároky na sílu. Pokud tedy nejste přímo vrcholový sportovec a rádi byste se sebou něco provedli, opravdu se při prvních lekcích TRX nemusíte bát, že byste tento způsob cvičení nezvládli a jednoduše zvolíte menší úhel těla ke kotvě. Pravidelným cvičením TRX pak dochází k rychlému rozvoji síly jednotlivých partií.

Připravila: Věra Hájková

Zdroj informací: www.verywellfit.com/trx-suspension-training-4580454
Zdroj fotografií: Pexels

Diskuze: příspěvků