Volný čas

AVON PŘEDSTAVUJE NOVOU KAMPAŇ: WATCH ME NOW

Avon je v poslední době plný změn. Podporuje digitalizaci, chystá novou aplikaci a v rámci oslavy svých narozenin i novou kampaň ‘Watch Me Now’.

Kampaň ‘Watch Me Now’ startuje v době, kdy Avon slaví své 135. narozeniny a ukazuje Avon coby společnosti zapálenou pro věc – prostřednictvím síly krásy přinášející lidem příležitosti výdělku podle jejich individuálních možností a angažující se v nejrůznějších otázkách zahrnujících i problematiku domácího násilí nebo rakoviny prsu, to vše již více než století. Oslavuje úspěchy podceňovaných a vyzdvihuje nečekané a nedoceněné aspekty značky Avon, jejích lidí, aktivismu a výrobků, které se mohou pyšnit 750 patenty a 300 oceněními. 

‘Watch Me Now’ kampaň přináší po desetiletích i aktualizaci loga Avon, stejně jako smělejší a sebevědomější tón v komunikaci, který promluví k miliónům kosmetických poradkyň a zákaznic. Nové logo se již objevilo na výrobcích a brožurách a elementy připomínají tvar původního loga Avon z 30. let minulého století, které doplňuje novým barevným přechodem vycházejícím z rysů ženské tváře

Angela Cretu, generální ředitelka Avon, uvádí: “Watch Me Now signalizuje začátek nové éry Avonu. Avon uplatňuje odlišný přístup ke kosmetice 135 let a nemáme v plánu s tím přestat – naopak, stále v tom pokračujeme. Nyní zúročíme to, co jsme se za posledních 135 let naučili o síle vztahů a přidané hodnoty lidské komunikace v prodeji, a to za pomoci nových digitálních nástrojů, které umožňují našim kosmetickým poradkyním flexibilně vydělávat prostřednictvím jejich sociálních platforem.“

Připravila: Katka Soušková

Zdroj: Avon

Foto: Avon


Diskuze: příspěvků